Nik Muhd Nur Iman..........I write based on my opinion, I don't follow others............follow my blog............thanks buddy ;)............

Friday, 25 November 2011

The Rock is COOKING~!!

Huaa! dah lama tak update blog ni. Haha. Ingatkan dah malas nak sentuh lagi, tapi bila dah bosan, nak buat apa pun tak tahu. Ok2, tengok jadual untuk cuti ni... Urm, makan, tidur, TV, makan, tidur, TV. HAH!! benda yang sama sampailah bulan depan. Cakap pasal makan, act dah dua hari memasak lewat malam. Haha. Saja maw cuba2. Haritu masak nasi goreng. Semalam masak kuah untuk PASTA!(tapi makan dengan roti jer). Nasi goreng uh patut nya warna putih. Entah macam mana tertukar jadi kaler kuning(bukan kuning sangat lah!). Btw, nasi goreng uh still boleh makan wat? cuma daging jer yang tak cukup masak. Hahaha. Lapar punya pasal, semua telan jer(nasib baik tak sakt perut >.<;). Untuk semalam, kuah pasta uh. Err, terlebih garam. Nak elak kemasinan yang terlampau, terus tambah air tanpa fikir panjang(betul kan tindakan uh? =.=;) Haha. Tapi my little sister, Qistina kata, ''Wahh! abang pandai masak lah.'' Haha. kebetulan dia tidur lewat semalam. Err taw bila sesi memasak tu mula? >Selepas dua pagi! ^^,

No comments:

Post a Comment

Followers