Nik Muhd Nur Iman..........I write based on my opinion, I don't follow others............follow my blog............thanks buddy ;)............

Monday, 28 November 2011

Day after yesterday~

Huaa!!! Penat nak gila semalam. Kenapa? Pagi2 dah bangun, ambik nenek dekat MELAKA SENTRAL sana. Balik, siap2. Lepas tu terus pergi MRSM Alor Gajah. Sumpah penat. Exam uh lak kalau kejap2 takper arr. Ni 3 jam lebih!! *itu un ada 3 set soalan. Itupun jawab dalam komputer. Haha!! Ingatkan student2 dari melaka jer yang ada. Sekali satu Malaya daa.. *Sabah n Sarawak tak tahu la ada ke tak. Dari Padang Temu ke Alor Gajah jer dah sejam. Sakit pinggag duduk dalam kereta lama2. Tapi best nila jumpa skool mate sendiri. Haha! Jumpa Alwee Fikri dengan Adi Ikhwan. Haha. Btw, tengs sangat2 kat Ayie sebab info2 yang diberi. Kesian pulak bila dah ambik ujian sesi pagi, terus lawan ragbi petang tu. *dengan Singapore, err ,kalahkan? Haha. Adat lah tu. ^^, 
Doakan lah candidates yang ambik ujian *termasuk aku sendiri., agar lulus UKK dan dapat masuk MRSM tahun depan. Kemasukan MRSM pun bulan 4, so, ada masa lagi nak practise dengan MBB members *MHS Blitz Band. Haha. Tapi ,kalau dapat tawaran, memang aku takkan reject. So, wish me luck! ^^,

No comments:

Post a Comment

Followers